miercuri, 2 iunie 2010

spectacol 1 iunie


De 1 iunie, Licuricii nu doar au participat la un spectacol pentru copii organizat de Asociatia "Lumea Noastra" din Motru, ci si au inceput dis-de-dimineata vizita la toate scolile din oras, pentru a aduce noi informatii si pentru a lipi postere in locurile frecventate des de elevi si profesori (biblioteci,coridoare,cancelarie,sali special amenajate pentru diferite activitati extrascolare).De asemenea am publicat inca un articol despre Gala Premiilor intr-un ziar online din Motru.Acesta poate fi citit aici .

In cadrul spectacolului de 1 iunie, am impartit flyerele primite de la Fundatia Dinu Patriciu si astfel un numar mare de persoane au aflat despre Gala Premiilor. De asemenea Laura Siminiciuc a cantat la chitara, iar Marian Daogaru si Andrei Baleanu au facut parte din echipele concurente.Pentru a intelege mai bine implicarea noastra in acest spectacol va invitam sa cititi un scurt interviu cu unul dintre membrii acestei asociatii, Diana Dobre.


Denisa Marinescu: Stiu ca faci parte din Asociatia 'Lumea 'Noastra' si ca ai fost prezentatoarea spectacolului de 1 iunie.Poti sa ne spui care a fost rolul acestui spectacol?

Diana Dobre: Da, desigur.Spectacolul a fost cu si despre copii.Fiind ziua lor, eu si colegii mei de la Asociatie ne-am hotarat sa facem un fel de concurs.Mai exact 4 perechi formate bineinteles din cei de la Asociatie reprezenta cate un copil care avea probleme grave de sanatate: o fetita cu autism, un baiat cu o problema de locomotie, o fetita cu probleme foarte grave de vedere si un baietel care avusese vreo 3 operatii la inima.

D.M.: Din cate am inteles, prin acest concurs, s-au strans bani pentru acesti copii.Cei de la Asociatie se ocupa in general cu astfel de activitati sau mai sunt si altele?

D.D.: Da.Atat prin sponsorizari cat si prin ajutorul celorlalti am strans o suma de bani pe care am donat-o copiilor.Si, da, Asociatia se ocupa in general cu astfel de activitati de caritate.

D.M.: Deci se desfasoara activitati educationale care implica elevi si nu numai,activitati care ii ajuta pe tineri sa-si dezvolte diverse abilitati.Sunt multi tineri care se implica in astfel de proiecte in mod dezinteresat?

D.D.: Exact.Oricine se poate alatura acestei Asociatii.De exemplu eu am intrat in Asociatie anul trecut, datorita unei prietene care mi-a povestit despre activitatile pe care le faceau si am fost foarte incantata mai ales ca se axeaza foarte mult pe lucrul in echipa.

D.M.: Cine este coordonatorul activitatilor?

D.D.: Doamna Pop Melania.

D.M.: Este de apreciat tot ceea ce faceti si vrem sa va multumim ca ne-ati permis sa luam parte la spectacolul de 1 iunie.A fost foarte frumos. Succes in continuare!

D.D.: Multumim.Placerea a fost de partea noastra.

Vă invităm să citiţi un articol despre acest eveniment publicat in ziarul Viata in Gorj: aici sau aici .



3 comentarii:

  1. Un spectacol si o initiativa de apreciat...felicitari organizatorilor dar si voua pentru actiunile realizate!Faceti un lucru extraordinar;multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. E-o lume minunata in care veti gasi
    Numai copii
    O lume cu mult soare si mii de jucarii
    Pentru copii
    Mii de felicitari pentru initiativa elevi
    lor din aceasta scoala

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost un spectacol de nota 10..toti au fost minunati...

    RăspundețiȘtergere