vineri, 24 septembrie 2010

FRCCF

Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie (FRCCF) este una din cele mai importante organizaţii neguvernamentale centrate pe protecţia copilului din România.


Copiii aflaţi în dificultate sunt ajutaţi de Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie, care derulează programe umanitare în Transilvania. FRCCF implică familia, comunitatea şi statul în sprijinirea acestor copii, pentru ca drepturile lor să fie respectate, iar nevoile lor îndeplinite.
http://www.frccf.org.ro/
Foarte multe informatii despre FRCCF am gasit pe internet si chiar am fost impresionata de actiunile acestei fundatii.Dar nimic nu se compara cu momentul in care intalnesti pe cineva implicat direct in aceasta fundatie,pe cineva care cunoaste foarte bine situatia familiilor din Transilvania si contribuie activ la sprijinirea acestora.
Mie mi s-a intamplat acest lucru acum o luna, cand am participat la scoala de vara Branding Romania.Am fost placut surprinsa sa descopar ca unul dintre participanti era chiar voluntar la aceasta fundatie.Tot ce am aflat de la el,m-a facut sa ma gandesc la rolul important pe care FRCCF il are pentru familiile si copii din Transilvania; si chiar mi-ar placea foarte mult sa ajut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu