sâmbătă, 11 septembrie 2010

Sfarsit de vacanta


Hey! Imi cer scuze ca nu am mai postat cam de mult timp nimic pe blog, dar asa cum am promis lucrurile nu se termina cu campania Licuricilor.Maine este ultima zi de vacanta si ne intoarcem cu forte proaspete.O sa urmeze o serie de postari despre activitatile din vacanta.Pana atunci, cateva informatii despre noul format al blogului.


La inceput acesta a fost blogul echipei Licuricii, destinat campaniei de informare despre Gala Premiilor in Educatie.Ca sa nu mai intru in detalii, aceasta era descrierea noastra cand am inceput blogul:


" Suntem o echipa formata din 4 liceeni (Marinescu Denisa,Baleanu Andrei Razvan,Daogaru Marian,Siminiciuc Laura) de la C.N. "George Cosbuc",Motru; dorim sa aducem o schimbare in invatamantul romanesc prin promovarea proiectului Gala Premiilor in Educatie.Motto-ul nostru este: 'Ei reprezinta schimbarea;sa le urmam exemplul!'.Credem ca, mai ales in ziua de azi, tot mai multi oameni ar trebui sa promoveze adevaratele valori,sa gaseasca exemplul bun pe care sa-l urmeze.Prin proiectul Gala Premiilor in Educatie, Fundatia Dinu Patriciu doreste sa premieze performanta si sa impulsioneze competitia si creativitatea in domeniul educatiei.Acesta este motivul pentru care noi dorim sa contribuim la dezvoltarea acestui program.Adevaratele valori nu sunt promovate la nivelul la care ne-am dori,iar noi vrem ca oamenii sa stie ca exista si proiecte cu scopul de a identifica,a premia si a promova modele de buna practica.Campania noastra urmareste informarea oamenilor in legatura cu Gala Premiilor in Educatie, pentru dezvoltarea invatamantului romanesc."


Am decis, cu acordul colegilor mei bineinteles, sa folosim acest blog pentru diverse postari cu caracter educational si nu numai: activitatile de voluntariat sau orice proiect interesant si inovativ vor fi promovate aici.De asemenea daca aveti vreo idee despre un subiect care ar trebui abordat trimiteti un mesaj sau lasati un comentariu.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu