luni, 24 mai 2010

participare la deschiderea zilelor liceului

In perioada 24 mai- 11 iunie 2010 se sarbatoresc 10 ani de la infiintarea Colegiului National George Cosbuc din Motru. La deschiderea zilelor liceului am participat si noi si de asemenea am ajutat la realizarea unui banner. Datorita lucrului in echipa totul a iesit foarte frumos. Va invitam sa va convingeti vizionand urmatorul filmulet, care este doar o mostra din tot ce s-a intamplat acolo.

In zilele urmatoare vom primi de la Fundatie postere si flyere, pe care le vom imparti elevilor si profesorilor din liceu.

5 comentarii:

  1. sa nu uitam sa specificam ca bannerul a fost realizat de 2 echipe care au lucrat ca o familie.Asociatia "Lumea noastra" si clasa a X a A din care face parte si echipa "Licuricii" au muncit foarte mult ,insa nu stim sigur daca efortul nostru a fost apreciat .multumesc.Sinceritate Diana!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost frumos la deschidere ... felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. fain bannerul, bravo!
    buna chitarista ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord cu Diana, nici vorba de apreciere.. mai, voi vreti ''zile ale liceului'' pe timp de greva? Recunosc, a fost foarte fain cand ne-am strans toti si am pictat bannerul, dar vointa si implicarea pare sa vina doar din partea elevilor. E de admirat ce faceti voi aici licuricilor:) - Patricia

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, bannerul e fain, chitarista e buna si e colega mea:->

    RăspundețiȘtergere