duminică, 23 mai 2010

interviuri

Licuricii si-au facut simtita prezenta in cadrul Concursului National 'Copilul si Natura', desfasurat la Clubul Elevilor din Motru.Am inceput prin a interactiona cu elevii veniti din toata tara pentru a participa la acest concurs, am realizat postere informative despre Gala Premiilor In Educatie, am impartit flyere si ziare in care au fost publicate articolele noastre. Si cu ajutorul doamnei profesoare de arte plastice Motreanu Ana, acestea nu au ajuns numai la elevii prezenti acolo, ci si la profesorii din juriu si la organizatorii concursului. Desigur ca toti au fost informati despre activitatea noastra si am primit multe incurajari si laude pentru tot ceea ce facem.

Credem ca pentru a putea promova Gala, trebuie in primul rand sa promovam valorile din jurul nostru, activitatile educationale care au loc in orasul nostru si initiativa profesorilor si a elevilor in realizarea acestora. Toate acestea sunt exemple, modele care ne ofera un imbold pentru promovarea educatiei si bineinteles pentru a da o sansa schimbarii.

In cadrul concursului 'Copilul si Natura' s-au desfasurat si foarte multe activitati ecologice dintre care amintim: realizarea diverselor creatii ecologice de catre elevi, expozitii de desene si poze cu teme ecologice (la care am participat si noi alaturi de colegii nostri), prezentari ale problemelor mediului si solutii pentru rezolvarea acestora, o excursie cu scopuri ecologice si multe altele.Toate au avut loc in perioada 20-23 mai 2010.

Echipa noastra a reusit sa vorbeasca cu cei prezenti acolo si sa afle parerea lor despre Gala Premiilor in Educatie si despre iniviativa noastra.Am realizat doua interviuri cu profesorii prezenti acolo, pe care vi le prezentam (impreuna cu alte materiale) in cadrul filmuletului urmator.

4 comentarii:

  1. Faceti o treaba buna... am multi prieteni care au aflat dorita voua de aceasta Gala. La fel si eu ... multumim si bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur sa vad oameni interesati de campania voastra si care va sustin. Si mie mi se pare o initiativa foarte buna. Sunt alaturi de voi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e bine ca aveti si sustinerea profesorilor.
    succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este un proiect interesant, si merita promovat! mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere