luni, 17 mai 2010

De vorbă cu o gorjeacă!

Astăzi am expus materiale informative cu Gala Premiilor în Educţie în liceul nostru. Am lipit afişe şi am împărţit mici pliante. Am avut discuţii cu profesorii şi colegii noştrii. Ne bucură pentru că aceştia au arătat un interes real asupra acestui eveniment. Mâine o să prezentăm pe blog poze si filmări.

Vă propunem să citiţi un interviu publicat în ziarul Viaţa în Gorj cu Alexandra Filip, studentă şi asistent universitar la Universitatea Jacobs din Bremen, Germania. Alexandra este fosta eleva a Şcolii Generale Nr. 1 Motru. În urma unei discuţii avute cu ea ne-a declarat : "Ma bucur sa aflu că educaţia de bună calitate, cu toate referinţele pe care le face şi unde se desfăşoară, a ajuns să fie premiată în Romania! Celor cu rezultate deosebite, Gala Premiilor în Educaţie le oferă o şansă pe care nu trebuie să o rateze." . Faptul că o gorjeancă de a noastră , a ajuns la aceste performanţe demonstrează încă odată că în educaţie nu contează de unde provii si unde vrei să ajungi. Tocmai aceasta este menirea Galei Premiilor in Educaţie, să ne ajute să ajungem unde dorim.
http://viataingorj.ro/ar/gorjeni-de-5-stele/alexandra-filip-o-gorjeanca-studenta-si-asistent-universitar-la-bremen/

3 comentarii:

  1. O stiu si eu pe Alexandra, si intr-adevar este o fata extraordinar. Ma bucur sa vad ca va ajuta in promovarea Galei. Bafta in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu ce spuneti voi acolo.Eu vad Gala Premiilor in Educatie ca pe un ideal care pune la incercare ambitia si inteligenta...o competitie prin care cei mai buni sunt premiati pentru realizarile lor... un proiect care ar trebui sustinut de cat mai multe persoane.Alexandra este un exemplu.Ar trebui sa invatam din experienta ei.

    RăspundețiȘtergere